هندسه وبس


عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


هندسه وبس

هندسه وبس


    الزمن الجميل

    شاطر

    تصويت

    هل زمنك زمن جميل ولا لا؟

    [ 1 ]
    100% [100%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 

    مجموع عدد الأصوات: 1
    avatar
    dodii

    عدد المساهمات : 40
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    العمر : 25
    الموقع : egypt

    الزمن الجميل

    مُساهمة من طرف dodii في الثلاثاء يوليو 14, 2009 7:10 am

    الزمن الجميل كلمة بنسمعها كتير جدا من الوالد والوالدة والجد والجدة
    انا بقي عايز اعرف لية بقي زمنهم هما جميل واحنا زمنا مش جميل
    لية بنقول كدة علي الزمن بتاعنا مع انة هو اللي مستحملنا وبيساعدنا
    لية حتي لة هو الزمن وحش احنا مانخليهوش زمن جميل زي الزمن اللي فات
    لية احنا بنخرب في كل حاجة بس ماحدش يقولي ان دة نصيب لان الانسان مخير
    في الحاجة اللي زي دي يا ريت ان اللي يسمع صوتي دة يرد عليا لية كل واحد
    عايش دلوقتي ما يعرفش غير نفسة وبس لية احنا مطبقين المثل اللي بيقول
    "انا ومن بعدي الطوفان"
    ازاي الانسان يقدر يعيش من غير ناس يكونوا معاة يساعدوة دة حتي الجنة من غير ناس ماتنداس
    طبعا بعد كل دة في حد هيقولي ان انا بآس في الحياة ومش شايف غير نص الكوباية
    لا انا عارف ان في خير وعارف انة كتير لكنة قليل بالنسبة للشر
    لية الشر ملا قلوبنا لية بنسيب الشيطان يلعب بعقولنا
    لية الخير بعد عننا لية بعدنا عن الدين
    .......لية ,لية ,لية
    ياريت حد يرد عليا اذا كنت انا غلطان
    واذا كا كنتش غلطان يا ريت تقولولي نعمل اية عشان نخلي الزمن يرجع زمن جميل
    مستني ردودكوا
    avatar
    FIRO

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 16/05/2009
    العمر : 26
    الموقع : أرض الله الواسعه

    رد: الزمن الجميل

    مُساهمة من طرف FIRO في الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:45 am

    أولاً: أنت شكلك يافادى طالع عنك و دى باين من كلامك
    ثانياً:و الدنيا حلوه بس أللى يفهما
    ثالثاً: أحنا أللى بأدينا نغير اوضع أللى مش عجبنا أن كان الوضع دى هيتغير بعد سنه سنتين بعد عمرك كله ع الأقل أديك غيرته لأولادك و أحفادك
    ربعاً: أنعيب زماننا و العيب فينا ولا لزماننا عيبُ سوانا

    avatar
    dodii

    عدد المساهمات : 40
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    العمر : 25
    الموقع : egypt

    رد: الزمن الجميل

    مُساهمة من طرف dodii في الأربعاء يوليو 15, 2009 12:42 pm

    طيب ما هو دة اللي انا قولتة يا فريد انت ما جبتش حاجة زيادة وانا وانت متفقين في ان احنا اللي نغير الزمن مش الزمن هو اللي يغيرنا
    avatar
    FIRO

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 16/05/2009
    العمر : 26
    الموقع : أرض الله الواسعه

    رد: الزمن الجميل

    مُساهمة من طرف FIRO في الأربعاء يوليو 15, 2009 2:30 pm

    يافادى أنت طلبت رأى و دى كان رأيى

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين سبتمبر 25, 2017 4:32 am